FashionUp.ro s-a poziţionat in webul românesc ca "primul mall online din Romania".

Rolul The Adgency în acest proiect a fost de proiectanţi ai interfeţei website a magazinului electronic, de la prima pagină şi până la secţiunile de profil personal şi coş de cumpărături. Abordarea a fost „din adâncime către suprafaţă”. Contrar procedurilor uzuale, prima pagină concepută a fost cea de produs (şi nu home page-ul, cum s-ar crede), întrucât in jurul acesteia gravitează decizia de cumpărare a vizitatorului. S-a urmărit elaborarea unui mecanism de alegere şi comandă foarte facil vizitatorului, care să crească eficienţa paginii de produs.

Rezultatul este unul extrem de interesant, permiţănd selecţia de mărime, de culoare, de cantitate precum şi acţiunea de comandă propriu-zisă într-o singură linie vizuală. Odată finalizată această pagină, procesul a continuat cu desenarea paginilor de categorie, a listărilor de produse şi a rezultatelor căutării. O atenţie specială a necesitat şi sectiunea dedicată utilizatorului, cu wishlist-ul şi shopping cart-ul (fiecare cu setul propriu de funcţionalităţi). Din punct de vedere al tehnologiilor folosite, s-a tinut cont de compatibilitatea cross-browser a codului html, dar şi de construirea optimă a codului pentru indexarea Google.

Identitatea proiectului a fost realizată de Reply.

Ne puteţi urmări şi prin RSS feed

Ne găsiţi cu Google Maps

Comunicăm prin e-mail: office@theadgency.ro

Ciripim uneori şi pe Twitter

Răspundem la telefon +4 074 0216889